arculat
tervezés

A jó arculat kreatív és inspiráló,
kiemel a tömegből.

arculattervezes

Az arculattervezés célja a vállalkozás összképének kialakítása, amely összhangban van az üzenettel és az értékekkel. Az egyedi és konzisztens megjelenés hozzájárul a vállalkozás erős brandjéhez és megkülönböztetéséhez a piacon.

LOGÓTERVEZÉS

Arculattervezés, hogy márkád kiemelkedjen a tömegből

A digitális kreatívok tervezésére összpontosít, beleértve a weboldalak, mobil alkalmazások, social media posztok, banner hirdetések és e-mail sablonok tervezését.

A digitális grafikai tervezés kulcsfontosságú az online és digitális térben való hatékony jelenlét szempontjából. A jó digitális tervezés a felhasználókat magával ragadó élményekkel látja el, és hozzájárul a célcsoport megszólításához, az üzenet átadásához.

Az online jelenlét és a digitális marketing jelentőségének növekedésével a digitális kreatívok szerepe egyre fontosabbá válik.

A brand fogalma és fontosság

A brand (márka) egy sokkal szélesebb fogalom, és sokkal többet jelent, mint egy egyszerű logót vagy vizuális megjelenést. A vállalkozás vagy termék identitását, értékeit, ígéretét és az emberek érzelmi kapcsolatát fejezi ki. Magában foglalja a vevői élményt, a célok és értékek megjelenítését, a pozicionálást a piacon, valamint a vevők érzelmeit és attitűdjét a márka iránt.

A márka azonosítja és megkülönbözteti a vállalkozást vagy terméket a többi piaci szereplőtől, és hozzájárul a hosszú távú vevői hűség kialakításához. Sokkal inkább a közönség érzéseivel és élményeivel van összefüggésben, mint a vizuális megjelenéssel.

ARCULATTERVEZÉS

Összefoglalva, a márka az identitást, értékeket és érzelmeket fejezi ki, míg az arculat a vizuális megjelenés konkrét elemeivel foglalkozik, amelyek a márka azonosítását és felismerhetőségét szolgálják. Mindkét fogalom kulcsfontosságú a vállalkozás vagy márka sikeres pozicionálásában és kommunikációjában.

VÁLOGATÁS MUNKÁIMBÓL

Referenciák

Hasznos Információk

Arculattervezés kisokos

Az arculattervezés (vagy branding) a vállalkozás vagy márka vizuális és kommunikációs megjelenésének tudatos tervezési folyamata. Az arculat célja a vállalkozás értékeinek, üzenetének és személyiségének kifejezése, valamint az emlékezetesség, az azonosíthatóság és a vevői lojalitás elősegítése.

mire érdemes figyelni arculattervezésnél?

Az arculattervezés középpontjában a logó áll. Az egyik legfontosabb elem, amely azonosítja és reprezentálja a vállalkozást vagy márkát. A logó egyedi, emlékezetes és könnyen felismerhető kell legyen.

A színpaletta kiválasztásánál fontos figyelembe venni a vállalkozás vagy projekt céljait, személyiségét és üzenetét, valamint azt, hogy milyen érzelmeket vagy benyomásokat szeretnél kifejezni. Az összeszokott és jól megtervezett színpaletta hozzájárulhat a vizuális egyediséghez és az üzenet hatékonyabb átadásához.

Olyan betűtípusokat vagy betűcsaládokat érdemes választani, amelyek összhangban vannak a vállalkozás stílusával. A betűtípusok lehetnek elegánsak, modernek, barátságosak stb.

Fontos, hogy milyen típusú fotókat vagy képeket használsz a vállalkozás kommunikációjában. A fotók stílusa hozzájárul a vállalkozás hangulatához és történetéhez.

A szlogen is része lehet az arculattervezésnek. Ez a rövid mondat vagy kifejezés összefoglalja a vállalkozás üzenetét vagy értékeit.

Meg kell határozni, hogyan kommunikál a vállalkozás a célközönséggel. Milyen hangnemet, stílust és nyelvezetet alkalmaz a marketing anyagokban, weboldalon és más kommunikációs csatornákon.

Ha termékeid vannak, az arculatodnak a csomagolásban és a termék designjában is meg kell jelennie.

Az arculattervezést alkalmazd a vállalkozás weboldalán, social media profilokon, e-mailekben és egyéb digitális felületeken.

Ügyfeleim mondták

Vélemények rólam

Google_2015_logo
5/5
Zsófia Szatmári
Zsófia Szatmári
Grafikai tervezés
Tovább olvasom
Hatalmas segítséget nyújtott egy kilátástalan helyzetből a precíz és fantasztikusan kimagasló munkájával. A közös munka pedig gördülékeny, gyors és hatékony. Köszönjük a munkád!
Marsi Beáta Ágnes
Marsi Beáta Ágnes
Arculattervezés
Tovább olvasom
Fantasztikus, hogy rád találtam Dina. 🙂 Tökéletesen átérezted milyen az az arculat ami megmutatja és sugározza, hogy ki is vagyok én. Nagyon szép lett! Hálás köszönetem minden kedvességért és a végtelen türelmedért is.
Kata Naményi
Kata Naményi
Weboldal készítés
Tovább olvasom
Dina rendkívül konstruktív, türelmes és gyors, emellett nagyon kreatív. Élmény volt vele dolgozni, szívesen ajánlom legyen szó webfejlesztésről, logó- vagy arculat tervezésről. Maximálisan elégedett voltam a munkájával.
Dorottya Nagy
Dorottya Nagy
Weboldal készítés
Tovább olvasom
Nagyszerű volt Dinával együtt dolgozni, mert minden kérésünkhöz rugalmasan és kedvesen állt, hatalmas mértékű profizmussal. A felmerülő technikai problémákat is töretlen türelemmel és segítőkészséggel igyekezett elhárítani, amiért ezúton is külön köszönünk neki. A gondolatainkat tökéletesen átadta a weboldalon, és pont olyan modern és életvidám weboldalt kaptunk, amilyet előtte elképzeltünk. Áttekinthető, ízléses, gyors, letisztult és esztétikus munkát kaptunk a kezei közül, amivel teljes mértékig meg vagyunk elégedve. 🙂
Orsolya Hardy
Orsolya Hardy
Grafikai tervezés
Tovább olvasom
Dina már az első megbeszélésünk alkalmával lenyűgözött! Amikor pedig megkaptam a terveket, rögtön tudtam, hogy a legjobb döntés volt Őt választani. Gyors, pontos, lelkiismeretes, kreatív, csodás munkát végez! Csak ajánlani tudom!!
Előző
Következő

Dolgozzunk együtt!

Kérj ajánlatot!

Az alábbi űrlap kitöltését követően egy online meeting segítségével még alaposabban
felmérem az igényeidet és azt követően tudom a személyre szabott ajánlatomat kiküldeni.

legfrissebb bejegyzések

Webdesign blog