4 logóvariáció, amire a vállalkozásodnak szüksége van

A logóvariációk lehetővé teszik, hogy egy vállalkozás vagy márka különböző helyzetekben és platformokon megállja a helyét.

logóvariáció, az elsődleges logó átalakított változata, mely segít abban, hogy több platformon használható, felismerhető legyen.

Például, ha csak egy nagyméretű vízszintes logód van, hogyan fog ez profilfotóként mutatni a közösségi média üzleti oldalán?⁠

Ha csak egy kis kör alakú logód van, mit fogsz használni a webhely fejlécében?

Mi a helyzet a névjegykártyákkal? Ajándékkártyákkal? Különféle nyomtatott anyagokkal? Ismétlődő sormintákkal egy csomagoláson?

A logóváltozatok számos méretet, színt és formátumot tartalmazhatnak. Legalább négy logóváltozatot kell megtervezni ahhoz, hogy márkád megjelenése egységes legyen, függetlenül attól, hogy hol használod.

Nézzük is meg, melyek ezek a változatok!

Primary Logo​

A vállalkozásod elsődleges logója, mely a branded legteljesebb és legösszetettebb logóváltozata. Az elsődleges logó tartalmazza a legtöbb részletet, például a márkanevet, a szlogent, esetleg a cégalapítás évszámát, helyét.

Elhelyezés: nagyobb elemekhez, mint fejléchez, lábléchez vagy webhelyhez.

Secondary Logo

Ez általában eltérő formátumot igényel, ha a fő logó nem fér el, vagy nem mutat jól. Felcserélhető az elsődleges logóval i.

Elhelyezés: kisebb területekhez, például névjegykártyákhoz, levélpapírokhoz vagy aláírásokhoz érdemes használni.

Submark

Ez a legtömörebb logóváltozat mind közül. Tökéletes kis helyekre, ahol a fő és másodlagos logó felismerhetetlenné válna.

Elhelyezés: ez a logó tökéletesen fog kinézni a közösségi média profilképén, webhely lábléceként a matricákon vagy vízjelként.

Brandmark​

A márkaelemek támogatják a márkaidentitást, de nem mindig logók. Ez kezdőbetűket vagy egy/két elemet tartalmaz a fő logóból. Megfelelő, hogy egyéniséget adjon márkádhoz kis helyeken.

Elhelyezés: weboldal háttere, közösségi média, különféle nyomtatott anyagok (pl. csomagoláson ismétlődő mintaként).

+1 Favicon​

Vagyis favorit icon”. A favicon egyetlen célt szolgál: a webhelynek márkás megjelenést biztosít. Ha a webhelyen nincs favicon, helyette a webhelyplatform logója jelenik meg. Jellemzően négyzet vagy kör alakú márkajel.

Elhelyezés: webhely URL képe

További bejegyzések